Onsdag 17 Februari-2010

Jaha onsdag var det och lovet bara springer iväg.
Inget andra avenyn heller för det fucking jävla os-skiten. Det går ju inge bra ändå. Vad jag har hört och hängt med så har vi 2 OS-guld. Och Anja höll på att dö stöttloppet men hon måste ha haft änglavakt för det hoppet det fallet den farten kunde inte sluta bra, men vad man har hört så har hon en jävla lårkaka.
Snacka om tur......

Mitt liv rullar på. Det blir bara värre och värre men men. JAg klarar mig. Jag har ju min underbara Matilda så jag klarar mig :).
Har ridit min Lagun idag. Tränat programmet och det gick bättre och bättre, men jag förväntar mig ingenting på lördag då vi har våran första dressyr tävling tillsammans.
Hans ökingar e ju perfekta men man ska ju kunna som ryttare sitta i de :S...
Aja det blir nog bra, om jag bara är lugn så är han det och då blir det nog toppen :)

Imorgon ska vi hoppa lite för Sofie, och på fredag ska han få viiiila :),
Imogon ska jag även rida Sessanbus lite och kankse Saften oxå :)

Kan nämna att mina dagar har varit överplanerade men inget blir som man tänkt sig, det är bara skita i det och gå vidare..... Tråkigt är det men jaa så är det!.

Hoppas på ett bättre fortsatt lov..

KRAMISEN/Graanathen




Sessan i full galopp galen som hon är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0