Måndag 22/2-2010

Måndag och skolan är fullt igång igen!
Seg som fan sitter på Ultra och har Svenska...
Vi sitter och ska ha redovisningar nästa vecka om sin hem ort.... Roligt roligt elller inte.
För en gångskull så går det faktist rätt bra för mig, har kommit igång bra :)
Men nu rinner musten ur mig och jag vill bara sitta och inte gör någonting. Och det gör jag oxå. Hoppas på att vi slutar snart..

Efter skolan blir det nog att träffa Lollo om hon har tid :D, Stackars lilla flicka kommer inte till falköping för tågen är avstängda och hon kommer inte dit!
Men det är bra på många sätt för jag hinner träffa min älskling då ju :D hihihiihihhi

Får se om jag skrittar pollen eller om han får vila idag. Vet inte redigt om han ska gå efter att ha blivit ner drogad mamma säger att det är okej vi får se lite hur han mår :)
Ska la kankse rida Sessan och Szafir om jag hinner..

Måste säga att jag älskar min Lagun han var duktig i helgen men han blev lika nervös som jag så då blev det ju inte det bästa vi kunde ha gjort, men vi ska träna och vi ska bli bättre :)



Dåliig bild jag vet men mamma suger på att ta kort med mobilen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0