LÖRDAG :D

Nu e de lördag och man ligger död i sängen, Katta har sovit här inatt och jag är tröööööööööttt!!!
Igår blev det en lång dag.
Skolan vad chill började vid 20 över 10 och slutade vid 1, efter det lekte man lite med Alexandra och Joel :D hehehhee träffade även bästaste MAtilda och Katta sen :)
Vi pratade lite och de handlade sig lite gott gott =)



Vi gick hem te Katta och satt där o babblade en massa skit :D sen kom Pabbe :) och jaa vi lekte med han hela kvällen.
Åkte runt lite på stan men mest vad bort vid phallen och hade det roligt...



Senare drog vi till vårat favvo ställe :D KNECKTEN wohoo han älskar mig där :D
sen blev kvällen bara roligare och roligare :)
Joel och Johanna kom ner en sväng och gu vad vi skrattade :DHAHAHAHHAHAHAAA
Senare drog vi med Putte Muppen och Jonathan te nässjö en sväng och va lite raggere ;D

Hihihihihii

Nu ska jag ut te stallet och rida mina hästar :):)

Ikväll blir det roligt värre ;D

Puss o kram GRANATHEN ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0