Fredag 5/2-2010

Oj nu var det längesen man uppdaterade, Har nu suttit i en 20 min och skriviet ett jätte långt och fint inlägg, men rätt som det är så tor datorn bort hela skiten så nu var det förstör, HELVETE!!!!!
Aja nu gör jag det kortare för jag orkar inte skriva om allt,
Klippningen blev rätt så bra, lite kort som jag tycker men det funkar. Hästen är nästan helt bra i benet nu, han haltar inte och han har inte ont av såret nått, så i helgen ska vi sätta igång han igen :)..
Veckan har förövrigt varit seg o slapp :) bara praktik som har stått på schemat och nu är den över. Rätt skönt men kommer sakna Inger :P hihihi

Igår somnade jag vid kl 17,00 och sov te halv 7 i morse så nu e jag utvilad och pigg för att umgås medvänner en fredag kväll :D jippi

Aja jag hoppas att alla kommer ha det lika bra som jag!! KRAAAM / Granathen ^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0