Sista månaden av sommarlovet!

Jaha då har vi gått in på sista månadern av sommarlovet. Helt sjukt och har även haft kräftfiske premiären. Jag var själv inte med men mamma och pappa sov där ute o pappa sover där även inatt så mamma och jag är själva hemma. Lite mysigt faktist det är då man kan få sitt mamma dotter snack :) och det behövs ibland kan man ju säga.
Håller även på med mitt häst letande och på tisdag imon alltså bär det av till skåne för att testa 3 eller 4:a stycken :) ska verkligen bli super kul att få börja om på nytt skaffa nytt liv o bara lägga all jävla tid på hästen :)

Saknat det som as när jag lämnade Lagun. Men det kommer bli en annan känsla nu med helt egen. :)
Aja nog pratat hästar.....

Har inte hänt allt för mycket sen sist, massa roligt folk på stan o fest men det e ju så livet e nu för tiden o det ska det bli slut på :), både negativt o positivt :)

För just nu är mitt huvud som en vägkorsning där alla bilar bara far fram och tillbaka och tillslut blir det en krasch om jag inte gör nått åt korsningen. MÅste sätta dit ett rödljus eller nått för något måste hända innan det blir kaos.... Aja :) life gose on :D

Fått reda på massa kul och hur faan kan man sjunka så jävla lågt som till din nivå! jag visste att du var dum i huvudet men faan inte så jävla dum!! :S hahahaha faan äckligt!! nyss snackade du skit om henne nu e du faan JUUUUU va vidigt!! :P hahahahah aja lite kul faktist ändå! :P
heheheh

Aja kankse dags att sova!! god natt // Granathen ^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0