kväll :D

Jahaa då har man ridit Gunnar :) med Matilda och Vanten! det var roligt och Gunnar var piggelin idag :) alltid roligt och gud vad jag har saknat hästarna denna tid som gått nu.. och det har inte bara märkts på konditionen fyffan sommaren har bestått av början mycket godis och mycket träning slutade med mycket godis och ytters lite träning!!hehehe det blev ingen bra kombination där :P hehe så förhoppnigsvis om någon vecka så blir det att börja träna på allvar igen :) och det ser jag verkligen fram emot :)

Imorgon e det fredag igen veckorna bara springer fram känns det som. Ska busa med ettorna och det ska la bli trevligt inte för att jag älskarskolan precis men HR e rätt slappt! och köket e kuuul :D hehe tror faktist jag har hamnat rätt för en gång i mitt liv :D hehe

har varit ute en sväng på stan oxå måste ju kolla läget hålla koll på Eksjö där allt händer liksom! eller så kankse det inte var nej :P hehehe dödaste staden men men lite kul hände ju allt :)

Nu e det dags att sova så får ta mig o säga god natt :) sommaren e över och hösten e påväg :( hoppas alla lider med mig! Ha de gött!!

SOV SÖTT :D

 Hille <3

Kommentarer
Postat av: karin

Nu får vi hålla tummarna på tisdag. Även mamma har ätit lite förmycke godis.

2010-08-20 @ 08:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0