30 augusti!

JAhaa nu har man varit efter i bloggandet igen.
Har hänt lite nu. Hille gick inte igenom besiktningen så han kom aldrig till mig. Det är jag väldigt ledsenöver för finare polle får man leta efter.
MEn imon bär det av till kalmar föratt kolla lite :)
Stedsfesten har varit och jag har varit duktig och jobbat i en bar. Det var faktist super roligt men tråkigt att man missade så mycket av festen. Men det var det värt.

Skolan rullar på har även varit och ridit min lärares polle Viggles hihihi jätte fin och gullig polle.väldigt busig och bockade lite men det e kul när man får en reaktion :P hehehe

Nu blir det lite tv o fika sen blir det dusch och säng efter det skolan o sen kalmar med Mamma mormor matilda :D:D:D:D:D

Puss o kram ne*er banan ^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0