Torsdag och skola!!!!!

Sitter nu i skolan och vi har haft vårat prov. Det gick nog totalt åt helvete men alla andrasäger detsamma så det verkar som det inte bara e jag som failat på detta. Och det är skönt.
Har även ätit frukost som alltid är lika gott på denna skolan.
Nu har vi haft något så kallat mentormöte där man fått skriva lite om sig själv i skolan hur man trivs osv....

Om en timma är det lunch sen e det chill med Engelska och Matte. Har ju Matte i bara 30 min så då kan man ju orka gå dit och göra sitt bästa....
Engelska efter det och det erätt chill det med så :)

Ikväll blir det att åka ut och rida min lilla gris,Blir nog att trimma lite dressyr idag igen han var såååå duktig i tisdags :) Det gillas....
Igår fick han vila för igår hade jag en jävligt rolig dag. Först köket i skolan med absolut välrdens bästa kocklärare LEO :D, han har jag saknat kan jag säga :P
Efter det träffade jag Susanna vi drog hem och sen drog vi till Jönköping där vi träffade och såg Sveriges bästa hockeylag HÅVE <3.... Det var skit kuul men det spöregnade så man så ut som en slickad katt när man åkte hem men skitsamma jälvigt roligt var det:)

Imorgon blir det att tagga vårspelen!!:)
Ledig från skolan och så ska man till stallet runt 9:)
Rider ner och tränar vid 11 så e la i sjöängen runt 12 :) kom dit o kolla om ni inte ha nått att göra:P
Mycket roligt!!!!
Ska ha Astrobastro det ska bli spännande!!



Imorgon vid kl,19.00 smäller det då skeeenar vi in på sjöängen och krigar!!



Jahaa de var allt för mig puss o kram// Granathen ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0