Tisdag den 6 April!

Oj nu har det redan gått en vecka och i onsdags förmiddag satte jag mig på en buss tillsammans med Susanna.
En lång lång resa till ett underbart Unger. Har lärt mig mycket, har fått mycket skratt. Och delat många minnen! En helt underbar resa och vill redan tillbaka!

25 grader varmt och badat ute i pooler :) underbart....
Kollat på hur gamla och fina byggnader som helst. Kollat på hockey och sätt den ungerska staden!
Underbar resa och det kommer både bilder och filmer senare!

Måste bara säga tack till att jag fick hänga med!!! :)
Hur kul som helst, men nu är man hemma igen och fått sova i sin egna underbara säng! :)


Hoppas alla har haft det bra här i sverige!
Puss o kram!// Granath ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0