Onsdag-köksdag!

Vaknade på morgonen men en sjukt jobbig huvudvärk. Men duktig som jag är så kravlar jag mig ur sängen. Men dagens fortsatte inte så himla roligt för när man kommer upp ur sägen och kollar ut igenom fönstret så ser man snö! :S och jag blir ap depprimerad av det!
Men men jag tar mig vidare till skolan och börjar arbeta där :)
Gör en graekisk sallad sen en massa olika Fromage som tog slut på 3 sekunder :P Roligt att se att folk gillar ens mat och deserter men inte kul att man inte hinner smaka själv på det man gjort.

Men men sen blev det att fixa till sin fina smörgås tårta som jag gjorde igår :) den blev väl helt okej kunde varit finare men den funkar :)

Här kommer lite bilder :)




Aja nu får alla ha det så bra :) kramkram //Granathen ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0