15 April 2010

Jag sitter hemma och är sjuk :(
Det är nog det tråkigaste som finns och man blir ännu mer deprimerad av att kolla ut och solen bara steker. Och veta att jag måste sittah är inne hela dagen. Får inte åka till hästen från inte umgås med underbara vänner. Får bara sitta här inne plugga och göra ingenting....

Då blir det lätt att man tänker och sitter och hamnar på fel ställen på datorn!
Nu har jag suttit här framför datorn i några timmar och både släppt en tår och fått mig ett gått skratt av alla underbara minnen som finns i fotoform på min dator.
Det är helt sjukt vad en männsika är kännslosam. Att något som man har gjort för så längesen kan väcka så mycket känslor. Något som man ska ha glömt bort kan ge så mycket känslor...

Något som var så längesen att det är dött har fått så mycket liv. Det är otroligt.
Kroppen är helt otorligt bra skapt!


Räcker med att jag kollar ut och blickar tillbaka ett år så fäller jag en tår. För man hanju saker som man vill tilblaka till eller vill uppleva igen.
Jag har hur mycket som helst som jag saknar som jag vill att det ska hända!

Nej nu ska vi tänka positivt. Och det förstördes direkt när jag började tänka på att det är ca 2 månader kvar tills jag lämnar tillbaka hästen! :'(
Hur ska jag klara mig en hel sommar utan ett underbart djur som Lagun, Hur ska jag fördriva tiden utan han. Vem ska jag älska om inte han?
Usch han är allt jag har nu. Han är den som får mig glad. Han är den som får mig att fortsätta kämpa när det är svårt!
Han ger mig hopp!!!!
Och snart finns han inte i mina händer längre! Vem ska då ge mig stryka ge mig mod!?!?!



Nej nu måste jag rycka up mig och sätta mig coh skriva min bokrecention. För den ska lämnas in snart och vill ha den kvar så jag kan tänka på annat.
Hoppas att alla har det bra, men det går knappt ha det bättre när vädret är som det är!! UNDERBART!!!!

BTW SAKNAR JAG UNGERN!!!! :'(



Bilder kommer på min älskade polle <3
Du är det bästa som finns, om du nu skulle kunna förstå det lika väl som jag kan!! <3
Puss på han <3







Älskar han <3
Så som jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Jackie

sv: Nää bara matte läraren är retard som vanligt ._.

2010-04-16 @ 06:21:17
URL: http://killthecupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0