UPPDATERING!!!


Ojj nu var det ett jävla tag sen man skrev här :P Vill bara på minna alla bloggare om att jag lever och lite vad jag har haft för mig de senaste tiden.


Jag har haft ett underbart sommarlov som tog slut fortare en det hade börjat!. Vill ha tillbaka sommaren liksom den bara försvann.
Och nu har man börjat gymnasiumet. Det är det kul faktist men otroligt jobbigt att pendla. Går i jönköping på hotell och restaurang programmet :), Schemat e rätt chill och lektionerna lika så. Datorn e ganska bra.:D heheheh
Har även skafat mig en polle :D heheheheh



Lagun e min i 10 månader det är sjukt roligt :D Rider varje dag nästan elelr han vilar ju en dag minst! mycket skogsritter med massa bus o skojj :D

Det har även varit stadsfest här i eksjö och jag stod längst fram på fredagen när alcazar framtrände måste säga det att de var otroligt bra :) hahahahaha
Sen självklart stod man längst fram på lördagen då det var promo och EMD :D:D:D
Hahaha EMD e faan bästa live bandet jag har sätt efter AC/DC :P eheheheh HAr hänt massa skojj måste jag säga :D

 ALCAZAR



Lollostumpan har flyttat upp till falkökping =/ så det blir att åka upp till henne någon dag o hälsa på :D


Sen firar jag o Simon snart ett halv år :D tiden går jävligt fort när man har roligt. Det är de 6 bästa månaderna i mitt liv :D <33



Jag älskar dig <3 Jag älskar dig <3 Jag älskar dig <3 Jag älskar dig <3 Jag älskar dig <3 Jag älskar dig <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0