SÖNDAG 6/9-09

Hopp då var helgen över :( usch det går så förbannat fort!!!!
Hehehe imon e det skola igen men lite skönt att jag inte behöver åkta tåget förrens vid halv 8:a :D de e gött. MEn något som e mindre gött är att det e frilufsdag imon :/ UUUUSCHHH Men men vi får nog åka hem vd halv 1 o de e naaaajs :D hehhehehe

Simon har sovit hos mig inatt mycket myyyysigt :D Älskar ahn över allt annat <33
Du och jag föralltid simon <333

Ska snart träffa Ollebolle för att åka till ishallen där matilda även kommer vara med :D vi ska kolla på när min älsk spela :D Senare blir det att åka ut till älsklingen :D LAGUUN :D thihihi bästa pollen <33

Hoppas alla har haft en bra helg, jag har mest bara tagit det lugnt och ridit min polls :D thihihi

Ha de göttt puss /Granatheen ^^

P.S Tack bästaste syster för min otroligt fina blogg :D thihihi


Älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: Rebecca

fin blogg becca! :)

2009-09-06 @ 17:21:47
URL: http://bire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0