Skolan

Nu sitter man i skolan. HAr rast. Har det i 3 timmar lite segt men det blir oftast A6 och massa chill. Nu har man även fått tid hos doktorn på vårdcentralen. Ska bli skönt att kanske få veta vad det kan tänkas vara i min lilla fot! :P hehhee Min fot verker HELA tiden och det är så sjukt jobbigt. Kan kanppt rida!

Igår red jag lite dressyr med pollen och hoppade  några skutt. Blev inte så seriöst har ju varit sjuk så orkar ingen ting. Så om det blir att man hinner rida idag så blir det iaf ut i skogen. För det är en väldigt chill vecka pga förkylningen.

Ikväll är det även hästägarmöte. Kl 19,00 hoppas det blir något intressant iaf. Hehehhe Kankse inte hinner träffa mi älskling och det är jag inte så särklit glad över kan jag inte påstå!

För övrigt så kan jag nämna att i morse var det väldigt svårt att gå upp på morgonen. Ville ligga kvar i min underbara vättensäng med det varma täcket och bara SOOOVA men icke sa nicke nu måste mna gå upp kl 05.00 för att åka till skolan. Skolan e chill jag gillar den väldigt mycket. Pendla är heller inge vidare jobbigt väldigt skönt må jag säga. Men det jobbigaste är att det tar så himla lång tid av dagen. Man märker inte att tiden bara rusar förbi när man sitter där på tåget och väntar på att man ska vara främme. Aja bara ett år innan man kan kankse få gå lärling!

Hoppas på det bästa i slut änden!!!

Jag saknar min pojk väldigt mycket och jag älskar han mest av allt på denna underbara jord. Tack för att du är min <3


/ Graaanatheen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0