24 september!

Idag är det Torsdag och ingen bra dag!
Jag är sjuk och vettifaan va det e huvudet värker magen är konstig och allt e bara piss. Svettas och fryser men tror inte jag har någon feber. Känner mig allmänt sliten men vill ändå bara jobba på ändå. Min kropp säger ja men min hjärna säger jag orkar inte mer. :S USCH asså men men.

Igår hoppade jag min plutt tillsammans med Oliva som hoppade Primo. Jag måste säga det att han gick redigt jävla super bra :D han petade inte en bom och lyfte och bjöd super bra :D är så stolt och glad över han! Nu är jag verkligen taggad inför lördag då det blir klubbhoppning :D Hela 50 och 70 cm. Det ska bli mycket roligt. :)



Ikväll blir det ju då bara att sitta här hemme framför teven och göra jaa ingenting! :S
Kl: 19,00 så är mina ögen helt uppspärrade framför teven för då spelar HÅVE :D JAAA <3 men igentligen skulle man ju vara där men jaa, eftersom man är sjuk så får man inte röra sig ur fläcken! :/
Jag håller på er HÅVE :D
Hv71-Djurgården

Hoppas alla har haft ännu en bra vecka för denna är ju redan snart slut!. hehehe

Puss och kram!

Älskar min Simon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0