Trött, trött och åter trött!

Asså guud jag är otroligt trött!
Går upp 5 varje morgon men de e sådant man får stå ut med, och det gör jag en så länge!
Kommer hem 6 nästan varje eftermiddag ut till stallet rida älsklingen och sen hem o duscha o klockan e upp mot 10 halv 11! då blir det sängen så somnar man vid 11 halv 12 så har man 5-6 timmars sömn! aja de e så mina dagar ser ut!:P

Nu ska vi skriva brev! :S 3 st ett till en tioåring och ett till en polis och ett till en kompis :P hahaha
Aja de e nog nyttigt det med!

Hoppas jag kan byta stallet med någon för nästa helg vill jag upp till falköping :D
Till Lollo :D skulle vara helt jävla fucking kuuul :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0