Onsdag! HUVUDVÄRK!!!

Nu var det onsdag och det som vanligt blev upp kl 5! Frullen blev som vanligt serverad på sängen.
Hunden låg och värmde mig och ja vill verkligen inte gå ifrån mitt underbara täcke ifrån min underbara säng. De va faan svårt idag. Men upp kom man efter många om och men. Tåget hann man med idag igen som tur var. Har aldrig missat det ÄN xD haha,

Sov på hela tåg färden som vanligt. Måste säga att det är otroligt skönt. Man känner sig liksom helt utvilad när man kommer till skolan även att man är typ död så mår man bättre av att åka tåg och sova en att vara vaken.

Men som alla andra dagar nu i en vecka har ja haft migrän och det är så otroligt påverkande. Skolan funkar inte sovandet funkar inte. Inget blir som ja vill :( Man vaknar på morgonen känner hur tinningen bara bultar. Man blir då inte så mycket piggare på att gå upp. Stiger upp ur sängen när man reser sig så känner man hur hela världen bara snurrar. Första stegen mår man liksom illa. Man fortsätter in till toan kissar och reser sig igen och allt bara fortsätter att snurra. Usch :( sätter sig på tåget och huvudvärken lugnar ner sig, somnar o allt är bara helt underbart. Vaknar med ont i nacken för att man på något sätt har legat fel. Men det försvinner snabbt. Reser sig från tåget då känner man hur den hemska huvudvärken kommer tillbaka. Och man vill bara spy. Kommer till skolan och allt det lärarna säger går in igenom ina örat och ut igenom det andra. Huvudet tar inte upp något. Känns meningslöst att ens lyssna. Sen sätter man sig vid datorn får en uppgift. Och bokstäverna på datorn bara snurrar och blandas ihop med allt. Man vill bara skita i det.

Den värsta av allt är att när man gör något man verkligen gillar och tycker är kul. Lugnar huvudvärken ner. Det blir inte likamycket huvudsaken i dagen. Utan något gör så att den dämpas. Folk säger att man har ont när man vill ha ont. Men så är det fan inte. För jag förstår inte själv varför det är så. Men iaf efter man kommer hem ifrån stallet eller från en underbar kväll på stan med vännerna så kommer huvudvärken tillbakka och nu ännu värre.! Och så försvinner deet inte under kvällen.

Men det är väl något man får lära sig att leva med. Det är fruktansvärt jobbigt. Nu har ja iaf fått tid tillskolläkaren så förhoppningsvis får ja tabletter för det. För verken alverdon, ipren eller de enklare migrän tabletterna fungerar på mig! :S vad e de för jävla del på mig!!!!!!!!!!


Måste berätta om lite annat jag har gjort de hära dagarna :D

Helgen har varit underbart roligt. Har haft Matilda och Olivia hos mig hela helgen. Från fredag till lördag från lördag till söndag. :D tihihihihihi

 Fredag ut på stan en sväng o mest frööös. Men men hem och ligga tidigt i sängen för lördag hade vi stallet så då varre bara att gå upp kl 6 för att vara i stallet kl 7. Det var min lördag typ. hahaha Mocka bajs mata hästar och ta in o ut hästar, o massa skit. hahaha
Kvällen slutade i min säng med en film och lite annat besök :) hahaha :P

Söndagen blev det bara chill. Asså det var helt sjukt men men, thats life då var ja tröööööttt :P

Ny vecka och sista veckan innan loooovet  och det e fett najs.:P
Måndagen var vi i köket hela dagen i skolan och vi rensade och fileade fisk de stank men va rätt kul faktist! hahhaha
Hem och rida pollen med Olivia :P de va kuul :D <3
Tisdagen blev rolig dag i skolan. Fick vara i köket med Daniel (lärare) laga till en fin rätt till en konferans det var redigt kul, sen blev det bara flumm engelska som inte ledde till något mer en andra avenyn och msn och så :S:P haha
Hem och mamma red Lagun idag. DEt gick jätte bra. Roligt att hon oxå kan rida han lite :D då lär hon sig att våga lite :Dkulkul.
Jag var med Olle och skrek singstar och var lite på stan :D
Nu är det onsdag och jag får se lite vart dagen bär!



Och man får absolut inte glömma att världens bästa Olivia fyller fjortis idag :D <33333 Grattis stumpan ja älskar dig, och du finns alltid i mitt hjärta. Och du är min vän för alltid! <33

 I can see you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0