Fredag 23 Oktober!

Just nu sitter jag och tänker lite på allt som händer och går!
Sitter i skolan och har Hotell/ sveringslektion hela dagen!

Tänker på hur mycket man saknar allt som var. Och hur mycket man längtar till framtiden. Ibland vill man bara kunna spola tillbaka tiden frysa den och leva där för resten av livet. Eller så vill man bara spola fram tiden. Bli bort kopplad från omvärlden bara för att inte syns. Komma bort från alla tankar leva ett smärtfritt liv!

Tänker på det som var, och då tänker jag om igen. Varför tänka på det som var. Det är ju borta nu. Nu ska man tänka på framtiden se frammåt. Och inte blickatillbaka. Det som var är nu minnen, Minnen man ska minnas inte glömma bort. De plockar jag fram ibland leer en stund fäller en tår. Men sen var det borta igen. Och då får man om och om tänka på nuet.
Jag förstår inte varför alla minnen är lyckliga. Man kommer bara ihåg det som var bra. Jag mådde inte bra av han. Varför är det han jag vill ha tröst av. Han var ju aldrig snäll mot mig. Då hade han inte gjort sådär. Om man verkligen tänker tillbaka blev jag ju abra jävligt sårad av allt det han gjorde. Så varför sakna det. Det är helt sjukt att kroppen fungerar så. Jag vill se han träffa han och allt för att jag tror att jag mår bra av med. Men efter allt så gör man ändå inte det. Nu orkar jag inte krypa längre. För det tar på en jag mår bara ännu sämre av det.
Nu mår jag bra. Nu lever jag efter en dag itaget. Och jag mår skit bra! :D

För livet leker. Det finns många fiskar i sjön och jag är en ung tjej i mina bästa tonårsdagar vafaan ska ja hålla på o deppaför. Jag mår bra, jag har mina vänner jag har mina flirtar jag har allt :D jag har en underbar häst en underbar familj och underbara vänner, Allt är som det ska :D och mitt liv är bra! :D inget man behöver sörja över :P Lovet kommer bli lyckat med massa vänner hästen o massa kuul :D <3

Nu har vi haft servering och har precis lärt oss att hålla tallrika på rätt sätt o massa xD rätt kul men jävligt tungt :P
Har rast nu men sen drar det igång igen xD

Går dagen var kuuul:D Lagun fick stå men det tyckte han nog bara var sköönt :D
Var med världensbästa Olle ist :D<33

Skönt att höra att du inte känner lika dant :P:D hahahaha hoppas bara att det e sanning oxå. Men men :P


Nehee helgen består av Hästen i eftermiddag, stada mitt rum och sen ut med olle <333
Lördag: va med olle tror ja lite. sen laga mat till hela tjocka släkten!!!:D <33 ska faktist bli kul.ska även rida hästen :D <33
Söndag ha stallet :( seegt men men de måste ju oxå göras!!!!


Hahha känner att detta inlägget e bara rörigt! hahaha snakcar om allt och inget det e nog helt cp att läsa men de e bara tankar somploppar upp lite huller om buller :P

Nu måste jag dra, ja vi ses väll någon dag, ja önskar livet blir bättre när man vet vart man ska! ;D

Granatheen ^^



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0