Torsdag 5:e november!

Jahaa då var det torsdag och man har 3 timmars svenska:S usch usch usch sen har man 2½ timmes rast! SEEEGT som faaan men men, efter det har man 2 timmars idrott slutar halv 4!!! vill bara hem till sängen och till min älskade häst!! Saknar hästen som faan! Var inte där igår mamma var snäll och tog hand om bästaste gunnar! <3

Jag var på bio igår med Olivia :D På this is it! det var redigt bra faktist.:D:D
Idag blir det ut och hoppträna hästen inför på lördag :D hoppas det går rba och hästen är piggg och positiv som sist!! Älskar han masssor :D

Har inte så mycket att skriva idag, känner mig kall inombords finns inte så mycket känslor mest tomt och så! Just nu vet jag inte vad ja ska känner! Är hetl borta i hvuudet! och allt e bara utränsat.
Men men ja mår verken dåligt eller bra! :S

Förstår bara inte vad du tänker med! :S
Vafaan ser du igentligen!
Förstår inte vad som har hänt med dig!!!
Du har problem och har blivit helt jävla CP XD
Förstår verkligen inte!! och jag är inte ensam om det!





Piercing i läppen? :D





Jag är den jag är och det kommer jag alltid vara, Varför vara sur och bekymrad lver att man inte räcker till. För det är självklart man gör det. För, för den man inte räcker till för det är den det är fel på. Inte mig!
Så lämna mig i fred låt mig vara för, för dig räcker jag inte till. Jag är mig själv nu och föralltid och det är jag jävligt stolt över!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0