Torsdag 19 november!

Torsdag och seeg morgon!! :S
Vaknade sent och hann inte göra nått, han knappt äta heller. Och gud vad hungrig jag är nu och det e liksom 3 timmar kvar till lunch :S fyfaaan!
Huvudet värker oxå som satan, Och det värsta av allt är att vi har matte nu i 3 timmar, Med sveriges segaste Mattelärare!!! :S och fyfaaan!!
Nu låter det som att mitt liv e de värsta som finns och att jorden typ håller på att gå under, men så är det förståss inte :P hehehehe
Måste se frammåt och på det ljusa :P

Finns många fördelar med dagen!:D

Att vi bara har idrottt sen så dagen kommer gå fort då kommer man hem tidigt :D för ikväll blir det hoppträning för Sofie med älskade Gunnar :D:D:D::D <333
Och det bästa av allt är att man är ledig imon :D gud vad gött!!!
Och kul ska det bli med för Cindy kommer hem till mig och vi ska ut till min lilla skrutt och busa xD hehehehhee
Kommer nog bli en lyckad dag!:D

Sen är det helg ju vafaan :D guud vad gött!!!
Ska nog tillbringa lite tid med Olivia och Tim:D

Vi får se hur helgen slutar, den slutar alltid lyckligt för mig, men men kanske blir ändring på de xD heehehe
Vem vet!!! :S


Hoppas alla får en bra helg!! Kram Granathen ^^

Kommentarer
Postat av: Någon

Tim är ju en trevlig kille.

2009-11-19 @ 08:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0