Onsdag!

Onsdag idag och jag har varit redigt duktig känns det som :)
Började dagen med att gå upp klockan 5 som vanligt för att åka till skolan, på tåget träffade man Oskar och hans flummiga kompisar xD alltid lika roligt att flumma på ett tåg när klockan e typ 6 xD hehehhee
Men men väl framme i skolan fick jag veta att Syv åkte hemmifrån ist från skolan så det var abara att sätta sig på första bästa tåg hem igen! :S när ja lika väl kunnat sova länge hemma men mne thats life...


Väl hemma i eksjö gick ja till pappa och åt en macka eller två :D mumma :D
För att sedan bege sig emot prästängskolan :P
Väl där träffade man en massa goa vänner och lärare :D man e alltid lika välkommen där! mycket mycket roligt måste jag säga!!!!

Efter det blev det p-hallen och massa massa prat med alla dessa underbara männsikor :D Emma måste säga de att de e jävligt kul att prata med mig :D du försår ;D <3
Hehehee
Sen blev de stallet och mata hästen och snabbt hem för att skynda sig till Denise. Fick brottom och tänkte vara snäll så jag tog med vovven och sprang ner till henne från kvarnarp till nannelund utan att stanna, de e faan bra för att vara mig :D
Men men väl framme hos Nizen så visar det säg att nu kunde hon inte gå ut o gå med mig!!! så stress i all onödan och motion i all onödan fast det var bra:D

Efter det så känner jag mig ännu duktigare som gick runt hela stan typ, och sen sprang jag 2½ varv runt vattenledningsparken, gick hem till matilda och sen tillbaka till phallen där man mötte Erik :D som jag även tog sälskap med hem, var ute och motionerade i över 2 timmar, faan va duktig jag e :D

Redigt stolt över mig själv, :D
Har studiedag torsdag-fredag så himla sköönt :D
Så imon blir det stallet på morgonen med hårdträning med bästaste hästen :D
Efter det blir det nog simhallen med Olle och emma och hilda och de :D mycket rööligt :D
Sen bar det av till jönköping för att glo på HÅVE :D
Fullproppad dag för mig :D


Hoppas alla har de bra för det har jag :D // Granathen ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0