Onsdag 18 november!

Jaha idag var det onsdag. Och igår var det tisdag! HAHAHA ganska logiskt!:P (jag vet när jag är trött har jag dålig humör)
Hehehe
Nu ska vi prata vidare. Jag har svenska på onsdagar som vanligt. Slutar klockan 11 men eftersom man är ett lite fjesk barn så skaman gå ca kvartöver 10 för att dra till nässjö och norråsa.
Det ska bli rööligt :D hehehehe

Efter det ska man la bara hem och sen ut till hästen min :D rida hårt hårt idag :D Imon är det ju torsdag och då blir det hoppträning :D hehehehe <333
Puss på hästen han e bäst..
I måndags red mamma han och igår var jag sjuk så var bara ute och skrittade så han har inte gått så hårt. Men nu blir det andra bullar :D <3

Btw e man ledig på fredag :D:D:D:D:D jippi :D:D:D:D:D Cindy ska komma hem till mig o så ska vi ut till min lilla skrutt :D

Hoppas alla får en bra onsdag! puss o kram negerbanan!! /Granathen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0