Onsdag 11 november.

Jaha då var det onsdag, och som alla andra onsdagar så är de rätt slappa. Slutar klockan 11,00 idag. Men tiden tills dess känns som en evighet. Har svenska och vi håller på med ett grupparbete och det är fett seegt. SKulle hellre gör det hemma. Så gör nog det när ja kommer hem.
Efter skolan blir det 12,01 tåget och sen hoppa v i stallet rida ut hästen och sen hem och plugga lite kanske, för förstagången från denna skola xD hehehe

Btw red jag dressyr på min skrutt igår, och det gick mycket mycket bra :D är så nöjd över gubben :D <3

Så nu har han gått både måndagoch tisdag dressyr inne, så då blir det att dra ut i skogen en svänga idag :)myyysmysss :D så himla underbart att bara komma ut till stallet känna lukten.Då är Rebecca lgun då är Rebecca hemma. Ingen stress ingen panik. Allt är som det ska vara då!

Klart att jag har det jobbigt att hinna med, får inte många timmars sömn ca 5 varje natt. stress hela tiden. Gött med ingaläxor och skit. Men det tar på en och magen och huvudet tar emot och det känns. Jag vill ju så himla gärna hinna med att träffa så mycket kompisar som möjligt. Men det är ju bara så att tiden räcker inte till. Och min ork räcker till, till det roliga sen när man ska till skolan så orkar man inte mer, då är man nästan helt död slutkörd!!!:S Måste försöka ta tag i mitt liv,min skolgång, hästen och allt.
På fredag ska man till läkan och kolla migränen och det ska bli mycketskönt och se ifall man kan få någon hjälp! Hoppas hoppas!
Nu hoppas man la på att träffa en ny männsika i helgen men det får vi se!!! :) förhoppningsvis :D
skabli mycket trevligt isf!!!


Jag saknar mitt liv, tänker hela tiden på det som var, och jag vill så mycket i min framtid. Jag mår dåligt över det som hände. JAg mår dåligt över att jag inte ser någon framtid. Men nu ska jag ta tag i skiten. Ska prata med dig om saker som faanme e privata som man inte snackar om!! Men som sagt vad kan man förvänta sig av en 14 åring xD hehehe.  Så nu ska ja skita i det som var. Minnen är det man har och det skaman ha kvar. Men när man tänker på de ska man inte må dåligt. Utan tvärt om!! JAg saknar inte dig när jag ser dig, men blir så sjukt förbannad över att du stör dig på vart jag är, hur jag är. Jag är vart jag vill och du vart du. Jag pratar med vem jag vill. Och jag är den jag är! Tål du inte det så är det inte mittproblem, jag ska inte rätta mig efter dig, tvärt om. klarar du inte av att se mig får du laflytta på dig! ;)

Nu ska man glöma det mörka. Det är sjukt svårt i detta mörka väder!!! men jag ska se ljuset där någon stans jag ska hitta det och jag är på god vääg :D <33 du hjälpdermig <333


Ska även träffa min bästaste Denise idag :D <3 älskar henne meeest! <33

Nehee nu kankse man ska ta och göra lite svenskarbete xD

Puss o kram/ Granathen ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0