Måndag 30 november!

Jahaa då var det måndag och sista dagen i november!
Imorgon blir det med andra ord December SMART Rebecca xD hahahaha
Idag har jag varit i skolan och jag har nog aldrig varit så trött och aldrig haft så ont i magen som jag haft! Fyfaaan!
Det är inte bra att äta bittermandel säger jag bara!!
Jag tog en som liknade vanlig mandel käkade upp den och den var äcklig spom faan men det sket jag i :P hahahaha
Sen kom min lärare efter ett tag och sa att om man äter 4 st av den hära sorten så dör man! och ja bara ine kponstigt att jag har ont i magen :S hahahahahaha
Man vet aldrig vad en Granath får i sig xd hahahahahaha


Slutade tidigare det var skööönt!
Hoppas på det bästa för mig för ja orkar verkligen inte mer!!!


Hoppas alla har en bra dag, och ja hoppas du slutar diss asnart!!! puss o hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0