MÅNDAG 2 november!

Måndag!

 

Jaha nu var det måndag, och det var bara te att gå upp i morse le och vara glad. Sätta sig på tåget och åka iväg till storstaden!

Väl framme iskolan var det bara till att byta om och dra in i köket. Laga massa massa mat, som faktiskt var rätt god. Men så sjukt trött som jag är idag har jag inte varit på mycket länge. Somnade nästan ståendes i köket. Sov hela tågresan hem. Det var mycket sköönt. Har så grymt on i magen av all jävla skit!

Träffade världens bästa Denise idag med. Gud vad jag älskar denna människa hon är värd så grymt mycket i mina ögon. Hjälper mig och stöttar mig igenom allt. Går verkligen prata med dig om allt gumman älskar dig <3

Mammsen tog hand om älsklingshästen idag! Tackar tackar mamma. Älskar min mamma, hon ställer alltid upp och försöker vara bäst. Och hon är den bästa mamma som det går att ha! <3

Usch nu märks det verkligen att hösten är här och vintern på väg. Sjukt kallt och blåsigt och värst av allt regnigt!!! L Rebecca hatar REGN! Men hon älskar dig!

Detta väder gör ju en så himla olycklig. Mörker och kyla blandat med förvirrande känslor och krossat hjärta! Hur ska detta sluta liksom! Inget går som jag vill.

Nu vill jag tillbaka till prästängen. Tillbaka till alla gamla vänner. Tillbaka till värmen. Tillbaka till kärleken. Tillbaka till mitt LIV liksom. Det har bara försvunnit.  POFF och så var allt borta! Alla år dagar minuter sekunder. Allt skulle bara försvinna POFF. Vill bara tillbaka till mitt liv då jag mådde som bäst. Då jag älskade mitt liv! Då jag var hur lycklig som helst!

Imon vill jag inte till skolan men det är bara att bita i. Har engelska redovisning btw och jag kan tamefaan ingenting! Men men det löser sig nog!

Är inte positiv till nått. Vill bara stänga av hjärnan och fortsätta sova. Fortsätta drömma och aldrig mer vakna. För i drömmen har jag det jag vill. Värme från sängen glädje från vänner i drömmen och kärlek från allt som jag minns! Saknar tryggheten man hade då. Nu är jag helt vilsen i mig själv. Och jag har ingen aning om hur jag ska hitta mig själv!?! Varför kan inte livet vara enkelt.

Imorgon ska man också rida bästaste hästen och det ska bli jätte kul. Älskar han! Och han ställer verkligen upp ALLTID!! Hästar är helt otroliga djur!! <3 Älskar överallt annat! <33


 

Hoppas att alla andra har haft en rolig dag i skolan! För skolan är ju de vi älskar allra mest! Eller inte. Jag tror också att jag håller på att bli sjuk! Hela min kropp darrar och jag känner mig så sjukt svag! Känner att detta inlägg blev jävligt deppigt. Men de löser sig med tiden ju. Tiden läker alla sår som sagt!

 

En gammal kärlek kanske kommer och knackar på, Ni avslutar ett kapitel eller startar ett nytt!?!?!

 

 

Ses! Puss/Granathen ^^


P.S bara 7 veckor kvar till jul det ska vi klara av! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0