HÖST!

Faan vad tiden går fort. Usch man hänger inte redigt med. Dagar, timmar, minuter bara srpinger iväg. Jag känner att jag inte har någon tid över till mitt eget liv, till mina vänner! Saknar allt och alla så sjukt mycket. Ångrar att jag valde jönköping men är samtidigt glad över att jag inte går i Eksjö. För i eksjö är det läxor, sämre lärare, känner varenda männsika. I jönköping är skolan jätte bra, nytt folk, en redig upplevelse, inga läxor. Men det blir även jävligt sena kväller och ingen tid till nått annat en min lilla häst.

Jag ångrar inte alls att jag har honom. För utan hästen hade jag inte mått så bra som jag ändå mår idag. Det är helt otorligt att ett djur kan påverka så jävla mycket. Jag är så himla glad att jag fick erbjudandet :D. Jag har verkligen utveklats och det har pollen med :D.

Men tiden bara springer och springer jag förstår inte att det går så jävla fort. Vill bara ha mer tid på eftermiddagarna. Vill kunna umgås med mina vänner, finnas där för de som behöver mig. Och det hinner jag inte. För då måste jag lämna hästen till mamma, och det är inte alltid hon hinner heller. Och då måste jag ut till han. Jag känner mig så elak när jag inte åker ut till han. Men jag vill allra helst göra allt samtidigt.! Hinna så mycket som möjligt. För det måste hända nått hela tiden i mitt liv.

Jag saknar alla männsikor där hemma. Funderar rätt ofta på att flytta tillbaka hem, men vill ändå inte det!
Vad tycker ni???

Jahaa man har svenska och vi har vikarie och han säger att han inte bryr sig om vad vi gör och vafaan då orkar man ju inte arbeta!. För detta är sjukt seegt!.

Hoppas alla får en bra torsdag!!

Kram/ Graanatheen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0