FREDAG 6 november

Jahaa då var det Fredag och det e fett naaajs:D
Dagen började så sjukt dåligt,underbar säng med en plågande Rebecca (huvudvärk).
Fyfaan vad huvudet bultade idag, det var sjukt! :S ville verkligen inte till skolan. Men var stark tog mig i kragen gnälde inte och satte mig på tåget och här är jag i skolan, men fortfarande huvudvärk. Biter ihop ler och är glad. Hade prov i morse därför kände jag att det var viktigt att komma iväg till skolan.!!

Nu sitter man på lunchrasten och lyssnar musik bloggar msn och massa mer roligheter. Men känner hela tiden av huvudvärken och det irriterar mig så grymt mycket. Bultandet som stör och man kan inte koncentrera sig nått. Det är grymt jobbigt!
Allt känns bara meningslöst. Musik gör faan livet underbart! :D hehehe
Vill och får åka hem, de e faan bättre att åka hem annars stör man bara alla andra. Men vill inte åka hem för då får ja inte dra till stallet, eller va med Olle eller nått. Och däröfr plågar jag mig själv att vara kvar trotts att det bara blir sämre och sämre.

Men dagen har ändå inte varit så jobbig. Började med prov som var enkelt och gick bra! :D sen hade vi typ bara lite störda samarbetsövningar och poff så var den lektonen över. Nu har vi bara 2½ timmes Hotell lektion. Hoppas vi gör något så att den lektionen oxå går fort. Annars drar jag faan hemför det här e så fucking jobbigt!

Ikväll ska man ut till stallet, Finputsa på hästen så han e ren och rin tillmogrondagens tävlingar! :D Efter det hänger Olle med mig hem. Sover och sen e de bara upp imon o TÄÄVLA :D
Hoppas det går bra :D thihihi

Hoppas alla får en bra fredag!!! KRAM graanatheen ^^



P.S de e Cindys cigg paket inte mitt!!! JAG RÖKER INTE!!!!!!!




HAHAHAHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0