Fredag 13 november!

Ojj det är fredag och den 13 guuud! Vad kommer att hända liksom, värsta otrusdagen och det började bra för mig,! med att mamma försvov sig så det blev brottombrottom och stress stress, så min mage gör massamassa ont.

Sitter nu i klassrummet och väntar på att min serveringslektion ska börja. Segt som faan men det är ju fredag!
Och Håve matchen slutade ju bra igår NOOT det blev lika! fyfaan!
Men men nu får dom börja att ta igend et här börja kämpa på allvar igen!!

Helgen ska la blir bra hoppas jag, i eftermiddag ska man träffa lite folk försöka hinna att rida hästen. :)
Ska även försöka sova över med Olle någon dag oxå:D <33 saknar nätterna och dagarna tillsammans med henne!!!! nu var det ju faktist ett tag sedan.

Idag halv 2 ska jag även till skolans läkare och snacka om min huvudvärk och kolla foten tänkte jag göra oxå!. Hoppas på att jag kan få lite hjälp iaf. För huvudvärk är så otroligt jobbigt ni anar inte!

Har inte så mycket att skriva om, :P jag mår allmänt bra och är lycklig med migg liv. Stolt över mig själv. Livet leker liksom! :D hehehehe Just nu iaf xD Mitt humör svänger ganska lätt! eller mina känslor gör det :P hehehee


Hoppas alla andra får en toppen helg!! :D <3

Puss/Granathen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0