USCH!!!!!

Usch jag vet verkligen inte vad jag ska ta mig till, har ingen aning :(
Jag funderar på att välja om mitt gymnasium, mamma vill det så himla väl.
Då blir det hästgymnasiumet nere i skåne, flyinge!
Det skulle vara himla skit kul, en jävla upplevelse! att verkligen få träna fina hästar lära sig allt!
Skulle vara skit kul att få chansen! det e nått jag brinner för!
Men då måste jag även flytta ner dit, lämna de underbaraste vännerna här och bara draa!!! :(

Men om ja nu söker om och sätter Flyinge som första val blir det så att om jag kommer in och nu har ångrat mig, så har jag ingen gymnasieplats!! och det känns helt sjukt för jag e inte säker på nått :S
Usch vad jobbigt allt är!!!

Jag älskar dig! <3

Kommentarer
Postat av: Johanna bästaste Wahlberg

Jag är inte heller säker på så mkt längre, börjar fundera på vad jag ska söka om till för något om jag nu ska göra det.. Det är många beslut som ska ställas ;P

2009-03-11 @ 16:12:15
URL: http://johannawahlberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0