Tisdag!

Hopp nu har ja inte bloggat på ett tag :P HAHA hela två dagar :P
Nee men igår så gjorde ja inte möe asså, tog de bara lugnt och var social :D hehehehe
De va min måndag + att ja var i skolan och var så sjukt trött så den dagen blev ju bra, so och svenska på morgonen snacka om att vi inte gjorde nått :P hahaa Jenny och ja FLUMMELLIFLUUMM :D

Idag har vi varit på värmeverket med klassen och det var de tråkigaste ja gjort på länge ja säger bara för en gångskulle hade ja hellre varit på lektion! HAHAA
Det började inte bra min sko gick sönder så ja lånade Johannas cykel och cylkade och bytte sen så snackade de en massa på värmeverket och de luktade BAJS!
Sen påvägen hem så gick de halv bra :P hahaha vi fick inte skjussa varann för stellan men vi spang förväg och körde tre på cyklen och stellan blev mega arg!
Så han tog tag i Johanna och Jenny och typ skällde ut de eller nått och de sista han sa VAFAAN E GRANATHEN och jaa de låter inte så possitivt och min första lektion imon e so
Där ja har Stellan undra hur detta kommer gå :S
Förhoppningsvis har han coolat ner lite tills imon men man vet ju ine med honom han e lite läskig.

Vi slutade vid 12,00  idag :D de e najs som faan gick hem så fick mig lite motion :D
När ja kom hem så åt ja mig en redigt fiin lunch med massa sallad och nudlar och avoccado och gottgott :D
Sen gick ja till min älskade säng och jaa gissa vad?
jag somnade såklart sov till 6 nångång, då åkte ja ut till Tosca :D <3
Red ut henne och hon var jätte duktig idag :D hehheee
Nu e man hemma har duschat och ska snart sova e döödsrött trots att ja har sovit hela dan xD

Hoppas ni har hafft en bra dag/ Granathen'

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaa varning för Stellan xD

2009-04-01 @ 08:27:01
URL: http://Johannawahlberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0