SÖNDAG= TRÅKDAG

Nu varrre söndag och man vaknade vid ca 12 dåva!! de var gött för gårdagen var redigt jobbig :P
Gick upp vid 7 och vid 9 gick bussen till skillingaryd :D:P Vid 12 började matchen och då hade susanna och ja flummat lite, tagit lite fina kort osv :P hehehe de var najs men lite slö stämmning tycker jag :P
Matchen började och de såg jävligt trötta ut eller sega och så, så Kadi skrek på de och de kämpade sig igenom matchen med ett resultat på 3-1 :D
Så eksjö blev 2:a i tabellen :D GRATTIS POJKAR
Vi hittade en väldigt fiin skyllt inne på toan :P

I väntan satt Susanna och spelade suduko :P


FRUKT var matsäcken :D




Efter det så skulle man hem men så bidde de inte!:P va med lite kompisar och så kollade på melodifestivalen!
Kan ju bara säga att feeeel lååt vann!! herregud asså :S:P hehe men tur att inte SNÄLL SNÄLLL SNÄLLvann iaf :P heheheh
Åkte hem åt lite mat och sen hoppade jag i äng vid typ halv 12 då sov jag som en stock till kl ca 12 idag, det var göttans kan ja bara säga!!! :D

Idag har jag städat känner mig duktig :D:P heheheh
Sen får man la ta dagen som den kommer, söndagar e alltid SEEEGA! HEHE


Älskar dig!

Ha en bra dag/ Granathen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0