Söndag 22 mars

Idag varre söndag och hela helgen har passerat ganska fort oxå!
Kan ju börja med att säga att när ja kom hem i fredags kl halv 1 :D så jävla gött varre så satta jag mig vid datorn och trodde att detta skulle bli tråkigaste fredagen ever!
MEn men ickesanicke :D hehehe
Fredagseftermiddagen började seegt och jag städade hela huset! Damsög, torkade golvet, plockade upp och ner disken och fixade till mitt rum! Pappa blev jätte glad!
Följde med och handlade och fick massa gottigt godis!
Dagen vad SEEEG ja bara fyfaan viloken fredag asså!
Men men Jenny och Johanna räddade min fredag :D
De kom hem till mig jag käkade lite sen varre fullrulle på mitt rum asså! :) hehhee vi hade värsta musikvido danserna!! :D hahaha Först till melodifestivalen sen till Ronny och Ragge och jag måste ju bara säga att Jenny coh johanna e FAAAN av DE!!!:P hahaha
Sen drog vi ut på stan och jaa EKSJÖ e den segaste stan som finns asså så jävla dött erre,
Fattar inte vart allt folk e! men men vi hittade stoffe och jaa han körde omkring på oss en stund sen varre att åka hem och slagga lite :D

Lördag :D hahaha denna dag började seeegt som faan sov till 12 nångång låg i sängen till 2-3 och bara chillade!! det var sköönt men seegt sen varre upp coh äta och sen ut till Tosca :D
Red henne på fältet och hon var as pigg, och bockade och höll på, men tillslut när jag väl inte tänkte ge upp så gjorde hon det och var helt underbar!! älskar pollen asså :D
Efter det varre hem duscha äta och kolla lite på hockeyn!
Hv förlorade med 2-1 lite surt men men det tar vi igen!
Sen fick man tag på Jenny och Johanna ikväll igen :D
Åkte hem till Jenny där det började SEEEGT, efter en stund kom Emelie :)
Och jaa vi satt och snackade lite men men där tänkte vi där kunde vi inte sitta och ruttna!! så ja smsade med stoffe och han kom och hämtade oss :D hahaha så jävla snäll e han! :D
Åkte runt lite och sen träffade vi en jävla massa folk på stan  :D det var ganska najs!! :P åkte hem somnade och nu e de söndag!!!

Sitter här och jaa denna dag blir seeegt!!! vid 5 tiden ska ja ut och rida Tosca förhoppningsvis ska johanna med och rida flyer!!! HOPPAS HOPPAS :D

Imon erre måndag och jaa de e hockey TAGGATAGGATAGGA :D

Kommentarer
Postat av: Jenny

we are the best :D

2009-03-22 @ 21:28:36
URL: http://jennymelkersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0