Onsdag och torsdag! 25-26/3

Onsdag: Dagen började med skola som inte som en vanlig onsdag börjar, vi hade ingen sovmorgon utan började kl: 08.00 för att sätta sig i en och en halv timma med Nationella Engelska prov! uppstasen! Det gick ganska bra e nog lite
nöjd ! :) Dagen forstatte lite seg och på HK:n gjorde Sanna ja och Johanna gogod pizza :D hehehe de va gött!Idag blev det ingen ridlektion heller min piercing har blodat så mycket så det kändes inte bra att rida! :(

Man åkte hem och sen varre hockey dax:D och ja säger bara WOHOOO Håve for life!! 6-1 blev det denna dag och jaa de var värda vinsten på borta plan i göteborg :D

Torsdag: Idag började morgonen exakt som vanligt jag orkar inte skolan emn måste!! åker till skolan och har världens segaste SO lektion som start! sen har man 10000 andra lektioner som språk matte svenska biologi fysik usch säger jag bara! fast på biologin fick vi gå till kvinnokliniken de var lite skojjigt ! alla ställde massa dumma frågor som vi skrattade åt :D:P hahaha vi fick varsin kondom oxå det var väll lite snällt! :P hehehe

Sen åkte man hem och efter en halkvtimme om Johanna och sin bror i hennes bors cooola bil och hämtade mig för att åka till stallet! Där jag skrittade ut på Sessan <3 och Johanna på mosmos :D det var skojigt vi flummade och snackade en massa!! säger bara tack för attt den underbara människan finns hon har stället upp en massa denna veckan och du e den bästa man kan ha Johanna tack för att du finns! <3<3

När man var ute och red fick man ett sms om att man skulle rida Lagun oxå :D hehehe
men först hämtade mamma mig och jag åkte ut till Tosca :D <3 och borstade av henne de kankse blir hoppning på persö ihelgen med henne :D HOPPAS :D
Aja tillbaka till persö där Jennysan var flummig värre :D vi red hon helgo coh ja Lagun!!! de va skojigt!!
Nu har jag tappat bort mina nyckar nån som ser de säg till, jag e jätte orolig!!!!
Nu ligger man här!!! och ska snart sova för att imorgon upp igen men då har man sovmorgon till 9!

Hockeyn ikväll blev ju nästan lika lyckad som gårdagen!!! :D 4-1 på borta pan idag igen!!!
Nu e de bara tagga jönköping på lördag! då kan de bli final för de står nu 3-2 i matcher!! HOPPAS

Hoppas alla har hafft en bra dag/ Granathen'

Kommentarer
Postat av: Lovisa

GLÖM!!!

2009-03-27 @ 13:37:37
URL: http://lovejsa.blogg.se/
Postat av: Johanna

älskar dig :)

2009-03-28 @ 00:16:40
URL: http://Johannawahlberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0