LÖRDAG!!! MASSA GAMLA FULA BILDER :D

Hopp idag varre lördag dåva!!
Började med att vakna upp från gårdagens trevliga dag! hehee
Vid 11 skulle man dåva vara i stallet, prova en nya polle man kanske ska börja rida! Tosca :D
Hehehe det var skita kul :D on var jätte busig och bockade och höll på men men jag satt kvar :D

hhee


Efter det drog jag till hallen kollade match där det slutade bra minns ja itne fel blev det 9-1
Heheh efter det drog man hem eller gick hem i snöstormen as kallt och blött, kollade på hv-tik andra kvartsfinal och ja vi klassade ut de med 7-0 :D WOHOOO fortsätt så så blir allt bra :D
hehehe
Sen kvällen blev inte som tänkt, så åkte hem tog ett as varmt bad de va sköönt sen har man bara suttit rakt upp och ner framför datorn!! :( trååk men de e sånnt man får taa!!

på tisdag fyller världens bästa Susanna år :D hela 16 så se upp i trafiken för nu kommer Susanna :D <3 hehehe
Just nu saknar jag bara sommaren så in i helvete och alla hästar som bara försvinner, Heman Misse! saknar tävlingarna nått sjukt! vill TÄVLA :D:D

Kolllat in massa gammla blider som påminner en om en jävla massa saker!!! Lovisas kort gör en bara glad :D hahaha

JAg äger min egna lejonman:D hahaha
Hehehee

Isommar ska man förhoppningsvis bli blond oxå :DHAHA och då får man hoppas det blir blont :D


SAKNAR VÄRMEN i mitt hjärta ljuset i mina tankar! och glimten i mina ögon!!!! vart tog allt vägen??


If I should stay
I would only be in your way
So I'll go, but I know
I'll think of you every step of the way

And I will always love you
I will always love you

You, my darling you

Bittersweet memories
That is all I'm taking with me
So goodbye, please don't cry
We both know I'm not what you, you need

I hope life treats you kind,
And I hope you have all you've dreamed of
And I wish you joy and happiness
But above all this, I wish you love

I will always love you
I, I will always love you
Darling I love you
I'll always, I'll always love you



Det är allt jag har att säga till dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0