Fredag den 13:de

Hopp idag varre fredag!
Började med att man inte hade någon sovmorgon p.g.a Nationella engelska prov, som gick skit dåligt.
De var verkligen skitsvårt!!!
Efter det hade man lunch sen matte, sen nån föreläsning där jag och johanna mest flummade XD hahahahhaah
Slutade en timme tidigare kankse de som e mest possitivt med skolan :P hehehehe

Sen åkte man ut till Trossarp där man lastade in Tosca för att åka till Tallåsen.
Där red jag på underbaringen, hoppade lite småskutt och sen ett som slutade på ca 1 m :D hon e underbar!!! <3
Åkte sen ut till Sessan, hon var inte halt idag :D det var jätte skönt att hon inte var det, borstade henne lite bara sen åkte man hem till god mat och nu sitter man och kollar på Let's dance :D

I mina ögon finns kärlek, hopp och glädje!
Där finns även sorg som jag döljer, sorg som ingen kan se!
Men jag älskar dig mer en nått!


(Lite dålig bild tagen med mobilen!)



Ha en bra kväll/ Granathen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0