21 Juni-Pigg :D


Hejsan Allihoppa :D  ♥♥♥
Jahaa sen i torsdags har jag haft hand om Lagun :D det var varit super roligt!
I torsdags var vi ute i skogen och mös, han var jätt duktig :)
Fredags red vi lite dressyr i manegen sen travade och skrittade jag av han ute :) hur mysig som helst är han :)
Sen igår markarbetade/hoppade vi lite :), mest galoppbommar o små kryss, han var skita duktig :), Känndes som han var jätte pigg o framåt!! :) hehehhee Tack Celine för att ja får låna din polle ibland gör det gärna igen :D hehehe

Nu sitter man här eller ligger i sin säng kl är halv 8, jag gick iupp vid halv 6, tog på mig snabbt lite kläder kopplade hunden, o tog en redigt lång promenix :D, runt stan tog 1½ timme :), plockade även lite fina sommar blommor till mamma då blir hon glad :D hehehhee

Nu ligger man i den långa väntan tills vi drar till GBG :D hehehe
Snart vaknar hela huset ( nu e de bara ja vaken) och då blir det full rulle!! Bara massa stress o skit :P hahaha ja känner min familj :D heheh

ikväll blir det AC/DC för er som inte visste det!!! ska bli så förbannat jävla roligt :D:D:D:D:D:D:D:D hehehehe

Hoppas ni andra har en helt underbar dag för det kommer jag ha! :D vädret ser ju possitivt ut nu iaf :D heheheheh

Btw Saknar jag min pojk hur möe som helst, men nu kommer han snart hem 2 dagar kvar bara :D hehehhee
Fyfaan vad ja älskar dig ! :D ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0