10 juni!

Ojj ojj ojj nu är det nära!

Imorgon smäller det, imorgon är sista dagen man träffar vissa människon. Fattar inte hur ja ska klara mig utan alla dessa underbara människor. Det har varit så att imon är den dagen man har längtat efer hur mycket som helst, imon är den dagen man har tjatat efter att den ska komma, men nu är den här, och nu vet ja inte hur mycket ja vill att den ska vara här. Nu vill jag att den ska försvinna långt bort.

Klart vill jag ha sommarlov, men ja vill inte att det ska ta slut. För det första kommer ja inte träffa min älsk lika mycket som innan. Jag kommer inte träffa mina vänner 5 dagar i veckan utan kankse 1 gång. Usch det känns hemskt, jag har sån ångerst sammtidigt som det är detta jag vill. Jag vill börja om på något nytt. Träffa nya vänner, träffa många nya människor som om 3 år det kommer b,li svårt att skilja sig ifrån. JAg kommer få en helt underbart rolig utbildning.
Jag tror att det kommer bli hur kul som helst.

Men jag kommer att sakna alla så otroligt mycket,

Imorgon smäller det, Jag fyller år och det ska firas på förmiddagen :) hela 16 år blir jag nu, det e sjukt vad tiden går fort!!!
Vid kl 2 ska vi vara i kyrkan kl 3 får vi våra betyg, då ska man säga hej då till alla lärare de ska önska oss lycka till i livet. Det kommer bli mycket skratt men även många tårar!

Imorgon smäller det, SKÅL allihoppa imon slutar vi 9:an!!! :D:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0