27 januari- ?

Why should it be so difficult?
Everything makes me so confused and my head hurt so bad
Can not life just be easy!

Allting e så svårt just nu jag förstår ingenting!

DEt har hännt lite sen sist.. Disco kvällen på Metro blev as kul och väldigt lyckad måste göras om herreguuud va kuul de va och taack A för kvällen <3 I söndas var de abra slapp hemma hos först jenny med typ 2 filmer och bara sööva i soffan sen hem till mig och glo på film igen ass gött varre :D

 
Jag hoppas att ja kan få lte bilder på alla men dessa hade ja på mobilen :)


Igår så jaa var man ute hos Candii de va as kuul älskar den pollen hon e så fiiin :) <3 Tack Martina för att ja får hjälpa dig med henne :)
Idag så e man sjuuk :(.. Hemma ont i huvudet bara massa förvirringar hela tiden vet inte vart jag ska ta vägen vill bara tillbaka till en sak!!!! SAKNAR!! </3



Nu sitter man här och har gjort lite gymnasiesökande som gör mig ännu mer förvirrad och nu ska man plugga biologi för man ahr ju prov på torsdag.. Och då e de hockey med Faan va nice :D:D



I miss my life and the old times when everything was easy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0