22 januari

Idag har man lekt med Johanna gjorde itne så mkt.:P. pluggade lite kollade på en cpig film och busade framför datorn :D

I ensamma stunder minns man! i mörka stunder kommer bilden upp i min hjänra! I mina drömmar lever du alltid kvar! I mitt hjärta finns du en idag.. Vrf skulle du försvinna'? du var värd att leva ett långt liv att bara bil 7-8 år e inget för dig.. SAKNADEN är stor efter älskarde MISSTAKE <3 Förstår inte vrf våra liv skulle skiljas så på det sättet!..
Minnen som aldrig kan återuppfås. Minnen som har ströst plats i mitt hjärta... SAKNAR
Saknar dig något grymt!!!!!

Upplev mitt liv med värdens bästa ponny Misstake! <3









Åhh SAKNAR tiderna nått grymt ! <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0