16 januari

Äntligen helg :D...

Veckan har gått jävligt fått.. tyvärr med mer negativa händelser en possitiva...

Idag är det fredag och jag hade gärna gått på bio med flickorna men mamma dampar loss och ja får inte :(... Fast man får la prioritera saker!... Jag älskar hockyen den gär mig glad.. så ja går gärna på dig och aknsek skippar en bio även att det är mycket värt men men..! Så på måndag bär det kanske av till jkpg om det finns biljetter.. för HV- Luleå!
Det ska bli nice...

tack även underbara personer för att ni finns.. Matilda får ett jävligt stort + denna veckan hon har varit ett stort stöd trotts att vi itne alltid tycker det samma så blir vi alltid vänner igen <3

Nu har jag städat mitt rum känner mig ganska duktig.. ska snart äta gott och mysa med familjen till Let's Dance!
 
Imorgon bär det av till Linköping till Släkten inte det roligaste men kul ska de la bli.. Alltid trevligt att träffa alla kusinerna!
Hoppas att ja kan få lite bilder så ska ni få glo lite!!!

Hehehe ha e trevlig Fredagkväll / Granathen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0