15 januari

Nu var det ett tag sen man skrev här!.. Har inte blivit av men men.. Nu måste man ju börja blogga igen :P

Sen senast har man varit på grym HV match mot FBK :D hahaha den var redigt nice och vi vann med 2-0 :D
Nu sitter jag och kollar på Hv- Lhc.. står nu 1-1 ! Tebenby GRYYYYMT måål.. asså han e så jävla coool!

Sen har det hännt en massa annat.. Jag har blivit osams med lite folk hit och dit.. men de flesta är jag kompis med igen :D Susanna gör livet så mycket mer värt att leva.. Tur att du finns för mig!'
Men alla dessa killar de bara e ivägen och ställer till med problem.. Tycker just nu så jävla synd om Jenny stackarn.. Sånn palyer värre kan man ju inte va!
HERREGUD SÄGER JAG BARA!

JAg har oxå ridit årets första lektion inte för att det gick så bra. men det är alltid en sånn glädje att få sitta på sessan! Hon är bara helt enkelt bäst!

Jag har även fiirat min bästa nyår ever trotts att alla dessa jävla rykten går så e de inget att tro på för ryckten är alltid ryckten :(

SEn ahr ja även åka skridskor på skön med susanna :D <3 det var grymmt kul :D:D

Jaa nu ska ja kolla klart på matchen :D hoppas hoppas på vins då blir vi tabell 1:a :D:D

Sen ska ja även till Linköpng på lördag hoppas på lite kort då.. och nästa helg blir de Metro med Kajsa Jenny ochg johanna TAGGA TAGGA TAGGA :D:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0