UTMANAD

Jag har blivit utmanad av Rebecca.
Nu ska jag skriva 7 sanningar om mig själv och efter det så ska jag utmana 7 andra bloggare. Om de antar utmaningen så ska de länka mig till sin blogg.

- Jag älskar mina vänner mer en något och är väldigt beroende av de!

- Hästar är de bästa djuren som finns!

- Jag har ett grymt dåligt självförtroende som ingen märker för ja e stark utåt.

- Musik är nått som gör mig sjukt glad.

-Jag gråter hur enkelt som helst åt filmer kännslor för mig är viktigt.

- Jag kan dissa folk utan att själv veta att jag gör det.

- Jag älskar inte alla killar ja umgås med tycker bara att de e nått speciellt med Killkompisar!
Jag utmanar:

Jenny Melkersson
jennymelkersson.blogg.se

Annie Halje
anniehalje.devote.se

Lovisa Granath
Lovejsa.blogg.se

Martina Berggren
mberggren.blogg.se

Johanna Wahlberg
johannawahlberg.devote.se

Olivia Andersson
olivjaandersson.blogg.se

Janni Pettersson
http://jannipettersson.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0