Torsdag!

Nu har man inte bloggat på några dagar. Vill säga att jaa det har hänt en jävla massa sen sist!
För det första har ja umgåtts jävligt mycket med en person som tog slut igår!
Det är något jag mår jävligt dåligt över!
Vill knapp leva, för du betyder så mycket för mig! Men vad kan ja göra åt att du inte vill vara med mig!?!?!

Har även kollat på hockey :D fast hemmifrån på tv:n.
I tisdags spelade Hv emot Modo och då vann vi med 6-3 :D de var najs
Men idag blev det lite sämre vi förlorade mot frölunda efter förlängning med 2-3 surt, men vi behåller våran andra plats i tabellen. Det har ju förövrigt blivit lite ändringar i tabellen Fbk leder tabellen med 4 p till vi som är tvåa och på 3:e plats ligger Lhc..

Man har även så himla mycket i skolan. Haft två prov ett so och ett hemkunskaps prov.
Skolan tar KÅL på mig! Är så sjukt skoltrött!
HK provet gick ganska bra men so:n gick till den sämre! men men!!
Har utöver det en massa läxor som jag knappt orkar med, Nu måste jag ta tag i mitt liv och göra nått åt det.

Det har börjat bra jag har hittat mig en sjukt bra bok som jag vet att mina kära kompisar läst, Räcker det om jag älskar dig. Den är jätte bra verkligen något jag rekomenderar. Jag som typ läser en bok på ett halv år medans mina kompisar läser 5 böcker under den tiden, det är inte så att jag är dålig på att läsa men jag tar mig aldrig tiden till det. Är så lat.
Men nu har jag hittat boken har under eftermiddagen ca en halv timme läst 60 sidor känner mig stolt.
Och jag älskar boken! :) hehe de e nästan kors i taket som Matilda säger jag läser verkligen aldrig xD

Imorgon får vi våra klasströjor hoppas på att de e fiiina :D hehhee ska ladda upp någon bild imon LOVAR :D hahahah

Nu ska man lägga sig i sängen och läsa lite till :).. hehehe ha en redigt bra kväll

Puss/Granathen

Kommentarer
Postat av: Matilda

Kors i taket :D

2009-02-20 @ 15:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0