SÖNDAG!!

Idag är det söndag vaknade runt 9 då man fick ett sms av min kära mamma som ligger i rummet lite längre bort i huset. Vad vill du ha till frukost? hehehhe hon är så snäll min mamma :)
Hehhe kalla mig inte bortskämd för det vet jag redan att jag är! xD

Vid 10 var man i stallet. Borstade iårdning Sessan :D och sen red man med husarerna.. De gick bra idag verkligen :)
Hon va super fin!

Efter det åkte man hem och åt lite mat :)
Sen la man sig i sängen vilade lite och sen direkt fick man brottom, fixade rumet sängen och sen snabbt in i duschen!
Vid 4:a kom Lollo och Simon <3 då kollade man på torkel i knipa xD hahah den e faan chill xD hahahhahhaa där kallar vi humor!!!! xD HAHAHAAHAHA

Imon är det fucking skolan igen.
Lovet har varit jätte kul och as skööönt! Men det gick på tok för fort!
Hoppas alla har hafft ett bra lov och en bra Alla <3 dag!

Kram / GRENADE !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0