Sessan <3333

Jag måste bara få det förklarat för alla er att Sessan är den mest underbara hästen som finns!
Hos henne finns kärleken hos henne finns min trygghet hos henne e jag stark.!
Hon ger mig allt och faan vad roligt jag har med den hästen.
 Älskar henne så otroligt mycket!.
Och just nu saknar jag tävlingarna så grymt mkt. Men snart statar sesongen och årets första tävling bär av till bratteborg i början av mars.
 Det är tyvärr inte jag som ska hoppa men man e la så klart med som liten tränare och puchare så de bara kan gå bra!


Sessan the best!


Idag har vi hoppat!
Det var as kul hehe alltid lika roligt att gasa lite extra för min ridlärare får lite halvt spunk och vill hela tiden att jag ska sakta ner :D säger bara MOHAHAHAHA för jag älskar att gasa :D
Hästen hoppar i alla lägen för hon är bara bäst! Att sitta på hennes rygg och hindret blir högre och högre och man bara följer med man är där med henne och stöttar henne och hon abra älskar att hoppa.
 Just den kännslan älskar jag..
 Att bara flyga :D faan va najs det är!
En lite uppsats belv det om min kväll. Jag älskar hästar de e vänner som alltid stället upp de kan tyvärr inte prata men ibland är det bara jävligt skönt att bara får prata av sig till någon som inte säger emot utan bara står snällt och lyssnar :) hehehe de älskar en vad man en gör och de gör vad som helst för en liten mat bit!
Faaan hästar är det bästa som finns! mår så himla bra med er i mitt hjärta!!!!!!! <3 Tyvärr luktar man lite men det är sånnt man får ta!! eller hur? hehehe

Ha en bra kväll :D/ Granathen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0