Måndag igen!

Hopp då var det måndag igen och skolan drar igång!!! :(
Kan ju bara säga att man e så jävla skoltrött! och jag orkar snart inte mera skola!!!
Men nu vill jag ändån kämpa jag vill så mkt just nu, vill höja vart ända betyg för att jag vill lyckas men när man väl sätter sig med bäckerna pallar jag inte, då blir det ett nästa dag projekt! och så flyttas det hela tiden! =/

Jahaopp idag har man fått tillbaka SO provet och jag kan bara säga JIPPPPI :D jag trodde ja knappt blev godkänd så visar det sig att jag fick VG :D WOHOOO :D hahhahaa sen har dagen även bara varit jävligt seeeg!
Hopp imon e de ännu en ny skoloddag tisdag och allt!
Har simmning imon faan de e knappt att man pallar men nu måste man tänka possitivt, jag ska ju höja mitt betyg :D:P hahahahah

Becca gose pluggis xD hahahahahhaa

Jag har även snart läst ut min book den e sooo goood :D:P hehehhehe

Man ska även söka om gymnasiumet i april, det blir nog flyinge jag söker om till, jag hoppas jag hinner tänka igenom det noga och väl så ja gör rätta beslutet för det är ju trotsallt min framtid!

Have a good day,/ Granathen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0