LÖWE HÖRTS!

Det är för dig mitt hjärta bankar, hela tiden du finns i mina tankar,
du vet att det är avståndet som håller oss isär,
utan dig är det inte samma atmosvär, för varje sekund som går slår mitt hjärta för dig!
Det var äkta kärlek, när vi sågs första gången,
Jag glömmer aldrig det vackra jag såg i dina ögon,
Du har ett hjärta som är fullt med kärlek,
Dånet i dig ska inte pumpas i nått discotek
Din doft som jag aldrig kommer att glömma men för mig är det abra att fortsätta drömma.'
Jag hoppas att det blir jag och du nångång,
Jag älskar dig därför gjort denna sång!
Men att älska den rätta kan svida ibland,
Men jag glömmer inte när vi gick hand i hand,
 
Utan dig så faller allting isär, jag fattar inte själv hur jag ska klara av det här.
För du vet att det är avståndet som håller oss isär.
Utan dig så faller allting isär. För kärlekenskull.

Du är vacker som alla stjärnor på himlen,
jag tittar upp och får tillbaka våra minnen,
Den första kyssen den var underbar,
de va först då ja förstog de va allvar
när dina läppar inte ler är de nått som är fel,
Du gör mig ledsen och jag sjunker ner.
I ord är det inte mycket jag kan förklara,
vänta tills vi träffas då kan ja svara på alla dina frågor,
allt du vill veta,
Finns ingen som dig även om ja börjar leta.
* över jag vill att de ska vara du och jag hela tiden,
kan itne göra nått.
det känns som jag är bunden
Du är den drömkille som jag drömmer om på natten
men vad kan jag göra
jag har nått botten men du är killen i mitt liv
på denna jord
du är för vacker för att beskriva i ord
för mig är du speciell på alla möjliga sätt
av dig så kommer jag aldrig att bli mätt
alla som känner dig vet att jag har rätt
att hitta en sånn kille som dig var inte lätt

Utan dig så faller allting isär jag fattar inte själv hur ja ska klara av det här
för du vet att det är avståndet som håller oss isär
utan dig så faller allting isär
För kärlekens skull

Kärleken den kommer
och kärleken den går
men kärleken mellan oss lämnar djupa sår
du är som stjärnan som fallit från åvan
lika mycket värd som guds gåva

Utan dig så faller allting isär
jag fattar inte själv hur jag ska klara av det här
för du vet att det är avståndet som håller oss isär
utan dig så faller allting isär
FÖR KÄRLEKEN SKULL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0