14 februari- KÄRLEK

ALLA <3 DAG En dag men mycket skratt och kännslor! Hoppas ni alla får en mycket bra dag. Ta Väl hand om varandra och bry er om era närmaste vänner!



Denna dagen har alltid varit speciell för mig!
Kommer alltid ihåg tiderna med Tim och alla hjärtans dag var viktig. Då vi alltid var tillsammans! Åhh så myysigt det saknar jag nu!

Denna dagen kommer bli så sjukt tråkig om ingen räddar den!
Så rädda mig snälla!!!!!!!!!
Hoppas att ja kan leka med Johanna eller Martina :D <3

Alla hjärtans dag är den dag då man ska vara väldigt snälll och kärleksfull!
Jag måste säga att denna veckan har jag två av mina alllra bästa vänner stått mig väldigt nära!
Ni har stöttat mig så himla mycket och jag är välidgt välidgt tacksam över att få ha er som vänner! Det beytder så himla mycket för mig!

Kärleken går till Lollo som är en helt underbar människa. Hon finns där alltid för mig.
Och vi har så otroligt roligt tillsammans.
Vi har våra svåra stunder när vi båda kan vara svaga då kan vi bråka. Men det tar inte lång tid innan vi är sams igen.
För jag älskar henne så otroligt mycket att jag inte vill vara osams med henne!.
Jag kan bara vara så himla avundsjuk på dig ibland. För du är så himla bra Lollo du är den bästa jag vet!
Dig viill jag aldrig mista! Det ska du veta att du finns alltid i mitt hjärta

Jag älskar dig så otroligt mycket! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0