10 februari

Idag har man varit ute i det kalla vädret med min kära syster. on har fotat halva staden åt fiesta eksjö. Vi har även fikat gott och snackat massa skit på princess! :D de var skojjigt

Efter det gick vi på bio med min mormor och min Kusin Linus på 8 år!
Det blev filmen Bolt och den hade jag nog aldrig sett om det inte var för Linus skull. Men måste säga att den filmen var grymt bra. Hehehe så jävla rolig var den xD hahahhaa den måste ses flera gånger :)
Hihihihi


Nu sitter man här och bloggar lite smsar med Simon :P och så ska man snart käka och sen ut till stallet och hjälpa Gudrun att hoppa Sessan :D Hoppas de går bra ikväll :D

Ha en bra tisdag/ Granathen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0