1 Februari

Helg med en massa helt underbara saker och helt misslyckade saker :) :(

Ojjojjjojj vart ska man börja.
Jo i fredags tillbringade jag hela dagen med Lollo :D <3 älskar henne mer en nått asså världesnbästa kompis. Man var i hultsfred och träffade folk :D
Hade mysigt hela jävla kvällen tills ja sumpade hela skiten igenom att skojja om en sak.. Kan du inte abra förlåta ?
Hoppas de vänder snart igen för jag behöver dig. </3

Sedan vaknade man med en Lollo brevid mig. Vi fixade lite sen åkte hon till stallet och jag oxå :P fast till två olika stall:P
Hon skulle hoppträna i Lövhult hörde att de gick värligt bra du e bäst <3
Jag drog till persö där Gudrun hoppade Sessan.. Längtar tills tisdag då e de min tur att skutta!
Men men efter det åkte man hem kollade lite tv låg och slappade/deppade lite..

Sen lekte man med Johanna och självaste Stoffe skjussade mig fram och tillbaka till henne :D tack så mycket:P
Under kvällen snackade vi mkt och sedan åkte vi en sväng med Stoffe och Dallas:P
Såg världens coolaste Hare :P HAHAHAHA
Kvällen gick och jag drog hem gick och la mig och somnade gött :D

Nu e de söndag och gick upp vid 7, åkte till stallet och jaa mockade 20 boxar/spiltor matat de och släppte in och ut nu e man trött i hela jävla kroppen.
Har även idag lekt med Johanna :D Grät till en film de va skönt att få ut lite och sen har vi lirat GH :D
Tog massa kort på de sötaste hästarna

Sunebune bus


Mumin


Imon är det måndag och då ska man hjälpa Julia och hoppa lite med Flippisen :P:D hehe ska bli kul sen har man fullt upp hela veckan.
Tisdag: Nationella prov i svenska och efter det hoppa Sessan
Onsdag: Frilufsdag ska nog till rosenlund och efter det ska ja rida Sessan på lektionen
Torsdag: Nationella prov i svenska
Fredag: MAtte prov och kolla på Hitler film
Lördag: Stallet på kvällen.
hehe najs vecka :P

Hopppas du förstår mitt misstag, vill bara glömma och ha dig här <3
 du har lämnat märken efter dig kan ja säga x):P HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0